Har du erfaring innen kundeservice? Og kunne tenkt deg å bli vår nye leder kundesenter? Flott! Les videre 👇
Vi trenger en serviceinnstilt, strukturert og engasjert problemløser som kan ta vår kundeservice til neste nivå. Som leder for vårt kundesenter vil du nemlig ha ansvaret for å lukke kommunikasjonsgapet mellom kundebehovet og løsningen og de ulike konsulent-teamene våre (kundeansvarlige, teamledere, løsningsarkitekter, fagkonsulenter og rådgivere osv.).
Fordi våre kunder er det viktigste vi har! Så, som du sikkert skjønner, er denne stillingen svært viktig for oss.
Har du et stort hjerte for gode kundeopplevelser? Ja, da håper vi du søker!
Arbeidsdagen er naturligvis variert, men vil blant annet inneholde:
- Relasjonsbygging hos kunde, internt og i vårt partnerapparat for sammen å kunne levere enda bedre løsninger
- Videreutvikling av onboarding prosessen for nye kunder
- Daglig kundedialog inkludert prioritering og oppfølging av nye og pågående saker, samt fordeling av saker til riktige interne ressurser og team
- Oppfølging av administrative rutiner relatert til salg og support, samt være en pådriver for automatisering og forenkling i bruken av våre administrative støttesystemer
- … og alt dette for å: øke våre kunders tilfredshet og lojalitet
Hva vi ser etter hos deg? Jo:
- Relevant utdanning
- Erfaring fra servicedesk og/eller tilsvarende bransje
- Kjennskap til IT Service Management, B2B kundeservice, ITIL eller liknende
- Flink med IT-verktøy samt god systemforståelse
- Gode kommunikasjonsegenskaper
Hvem tror vi du er? En person som:
- Elsker kundedialog og interndialog, både når det er enkle saker og når det er vanskelige saker med litt temperatur i
- Gjerne er i forkant i dialogen, og liker å være proaktiv i stedet for å komme litt for sent inn
- Jobber strukturert, evner å planlegge, har god gjennomføringsevne og er selvgående
- Er nysgjerrig og liker å ta initiativ, samt se problemstillinger i større sammenheng
- Liker å jobbe i team for å oppnå felles mål, og som også kan lede teamet
- Er hardhudet og kan trives med å stå i mellom barken og veden
Sist, men ikke minst: Hva kan vi tilby deg?
- Engasjerende stilling i et spennende selskap med store muligheter for faglig og personlig utvikling
- Mulighet til å forenkle hverdagen til norske bedrifter med markedets beste programvareløsninger
- Jobb i et selskap med stor investeringsvilje, og med solid økonomisk og organisatorisk grunnlag
Kjenner du på lysten til å søke? Så kjekt! Søknad sender du inn her.
Arbeidssted: Stavanger
Ansettelsesform: Fast
Søknadsfrist: Snarest
Hvis du lurer på noe, kan du ta kontakt med: Tor Arne Egeland, tor.arne.egeland@levelpersonal.no, mobil: 404 44 034
Om arbeidsgiveren
Vi i Proplan hjelper våre kunder inn i fremtiden. Gjennom kunnskap, erfaring og teknologi, hjelper vi våre kunder med å ta i bruk og utnytte fremtidens muligheter. Dette gjør vi gjennom våre tre forretningsområder – Software salg, System Rådgivning og Driftstjenester. Vi selger og leverer programvarer og konsulenttjenester innen oppsett og best practice av regnskap, logistikk, lønn & personal systemer. Vi leverer driftstjenester på regnskap og lønn, og så utvikler vi fantastiske software programmer innen HRM, Time og Tiltak.
Hovedkontoret vårt er i Stavanger, i tillegg har vi regionskontorer i de største byene i Sør-Norge. Totalt er vi 150 ansatte og ligger an til en omsetning på 200 millioner i 2022. Vi har ambisjoner om ytterligere vekst i årene som kommer.