SUPEROFFICE

Visma SuperOffice Online er en komplett, skybasert CRM løsning som gjør det enkelt for deg og din bedrift å lykkes med salg, markedsføring og kundebehandling. Løsningen håndterer alle aspektene knyttet til dine kunderelasjoner, og støtter kritiske forretningsprosesser som markedsføring, kundeservice og brukerstøtte.

 

Alt-i-ett-CRM

Trenger du et verktøy som skal hjelpe deg med salgsprosessen? Trenger du et verktøy til å holde orden på kundene? Trenger du et verktøy for markedsføring? Trenger du et verktøy som gir kundene en helhetlig kundeservice og support? Med SuperOffice kan du velge mellom de ulike funksjonene og kun ta i bruk de verktøyene dere trenger. Trenger du en komplett pakke med alt, så leverer vi  hele CRM pakken med all funksjonalitet.

SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over oppfølginger, dokumenter og e-poster. SuperOffice gjør kundeoppfølging lett som en lek.

Innebygd personvern betyr at du har kontroll på persondata, fra de blir opprettet til de blir slettet.

Du kan få Visma SuperOffice integrert med Visma Business eller SuperOffice som et stand-alone system.

Navn
Epost
Hva ønsker du å vite mer om?
Melding
Ja, jeg samtykker til at Proplan lagrer min kontaktinformasjon.

Noe du lurer på?

Ta kontakt med oss i skjemaet under!

Navn
Epost
Hva ønsker du å vite mer om?
Melding
Ja, jeg samtykker til at Proplan lagrer min kontaktinformasjon.

Innebygd personvern betyr at du har kontroll på persondata, fra de blir opprettet til de blir slettet.

Ingen ventetid, salgsteamet er i gang i løpet av kort tid.

Ingen bekymringer med hardware eller installasjon.

Alt du trenger for å øke salget.

Alt du trenger for å få flere leads.

All dialog på ett sted.

SuperOffice som salgsverktøy

 

Med SuperOffice Sales får du kraftige salgsfunksjoner som gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg å vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk. SuperOffice hjelper deg med å få kontroll på alle kundedata og er et populært verktøy for salgsstøtte. SuperOffice er designet for å forenkle selgers daglige arbeid slik at de kan ha fokus på salget.

Les mer

Markedsføring i SuperOffice

 

En av de raskeste måtene å skaffe flere leads, er gjennom tilpasset og målrettet e-markedsføring. SuperOffice Marketing kombinerer det beste fra CRM med verktøy for å skaffe flere leads gjennom web-skjemaer og e-postmarkedsføring. Kommuniser bedre med målgruppen deres og skap en dialog som fører til økt omsetning og konverteringer. Design, tilpass og skreddersy innholdet, basert på kundens interesser.

Les mer

Kundeservice i SuperOffice

 

SuperOffice effektiviserer håndteringen av kundehenvendelsene dine. Når du er tydelig på at kundene dine er viktige og at du virkelig bryr deg, blir de lenger hos deg. SuperOffice Service hjelper deg å holde oversikt og svare på alle henvendelser så snart de kommer inn. Slik løser du kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, chat, webskjemaer eller sosiale medier.

Les mer

En komplett CRM pakke

SuperOffice Complete

Brukerplanen SuperOffice Complete er laget for deg som jobber med litt av alt. Denne brukerplanen inneholder en sum av alle funksjonene i de øvrige brukerplanene. Enten du er ute i felten, er leder i virksomheten, eller begge deler, vil Complete gi deg alle de verktøyene du trenger for å få jobben gjort.

Med Complete vil du organisere kontaktinformasjonen din, skaffe flere potensielle kunder, oppå flere salg og få kundene til å smile – på rekordtid. Med SuperOffice Complete venter superenkle dager på jobben

Les mer
Superoffice