Visma SuperOffice

Effektiv håndtering av salg og kundedialog med CRM.

Visma SuperOffice er et CRM-system som støtter forretningsprosesser innen salg, markedsføring og kundeservice. I SuperOffice CRM vil all kundeinformasjon bli lagret i ett system. 

Du kan få Visma SuperOffice integrert med Visma Business eller SuperOffice som et stand-alone system. Det er også mulig å få SuperOffice som en nettbasert løsning. (SuperOffice Online)

SuperOffice som salgsverktøy
SuperOffice hjelper deg med å få kontroll på alle kundedata og er et populært verktøy for salgstøtte. SuperOffice er designet for å hjelpe den individuelle selger til å forenkle det daglige arbeidet, og dermed ha fokus på hovedoppgaven, nemlig salg. Les mer om SuperOffice som salgsverktøy.

Markedsføring i SuperOffice
Markedsføring handler om å finne nye salgsmuligheter. Det betyr at du trenger et verktøy som hjelper deg med kampanjeledelse - fra å definere målgruppen, til å utføre og måle kampanjer, og ikke minst til å kommunisere med markedet raskere.  Les mer om Markedsføring i SuperOffice

Kundeservice i SuperOffice
God kundeservice handler om å besvare alle henvendelser så snart de kommer inn, tilby 24/7 kundesupport og å involvere kunden via flere servicekanaler - web, sosiale medier, forum, kunnskapsdatabaser og annet. Alt dette oppnås med SuperOffice Customer Service. Det er enkelt å ha kundekontroll og gi utmerket kundeservice når du har det rette verktøyet. Les mer om kundeservice i SuperOffice.

SuperOffice og prosjekthåndtering
Mange bedrifter velger også SuperOffice for å håndtere sine prosjekter. Det ligger mye funksjonalitet i standard SuperOffice samt at det finnes tilleggsmoduler for mer avansert prosjekthåndtering. Les mer om Prosjekthåndtering i SuperOffice

Les gjerne Vismas artikkel under:

Artikkel: Slik velger du rett CRM system