VISMA BUSINESS

Visma Business er et fleksibelt økonomi- og logistikksystem som effektiviserer en rekke arbeidsprosesser i bedriften din. Det er Norges mest brukte ERP-system, og passer best for firmaer med mer enn 10 brukere. Automatiserer en rekke manuelle rutiner, reduserer tidsbruk og gir bedre oversikt. Dette bidrar til optimalisert drift og økt konkurransekraft.

 

Hvorfor velge Visma Business?

Visma Business har bred funksjonalitet som er utviklet og finjustert gjennom mange år, samtidig som Visma ligger i front på nye og effektiviserende løsninger. Systemet er i stadig utvikling på bakgrunn av brukernes tilbakemeldinger og ønsker.

Automatiser dine forretningsprosesser

Systemet gir deg muligheten til å automatisere hele arbeidsflyten knyttet til både inngående og utgående faktura. Fra fakturamottak til betaling – og fra fakturering til innbetaling. Få full kontroll på fakturaene. Visma.net AutoInvoice gjør det enkelt å sende og motta faktura, uansett om fakturaen er en e-faktura, et vedlegg i en e-post eller en papirfaktura. Med Visma Document Center forenkler og automatiserer du behandlingen av fakturaer og bilag. Med godkjenningstjenesten Visma.net Approval kan du enkelt godkjenne eller avvise fakturaer, reiseregninger og utlegg eller søknader om ferie og fravær på mobil eller pc.

Navn
Epost
Hva ønsker du å vite mer om?
Melding
Ja, jeg samtykker til at Proplan lagrer min kontaktinformasjon.

Noe du lurer på?

Ta kontakt med oss i skjemaet under!

Navn
Epost
Hva ønsker du å vite mer om?
Melding
Ja, jeg samtykker til at Proplan lagrer min kontaktinformasjon.

Håndterer solid økonomistyring enkelt. Maksimér inntektene og redusér ressursbruken.

Få flutt på manuell punching. Automatiserer rutiner for faktura, betaling, innfordring og bokføring.

Godkjenn fakturaer på nett eller mobil. Når som helst og hvor som helst.

Visma Business er integrert mot en rekke forretningssystemer og bransjeløsninger.

Bred funksjonalitet og høy brukervennlighet

Få full kontroll på lagerbeholdningen.

Få mest mulig ut av Visma Business

Med Visma Business får du en løsning som kan tilpasses. Skreddersy løsningen for å imøtekomme dine særbehov.

Lønnssystem

Ved å integrere Visma Business med et lønnssystem vil dataene være tilgjengelige på tvers av systemene. Vi leverer Visma Lønn, Huldt & Lillevik Lønn, Visma-net Payroll m.m

Proplan Viderefakturering

Alle som viderefakturerer produkter eller tjenester til sluttkunde har opplevd behovet for kontroll over hva som er viderefakturert og hva som gjenstår. Proplan har laget en løsning for fakturering med vedlegg i Visma Business.

Rapportering og Analyse

Med Visma Business har du og dine kolleger alltid tilgang et nettbasert rapporteringsverktøy. Hent ut relevant informasjon i standardrapporter og skreddersydde rapporter. Komplekse data blir enkle å lese i visuelle og intuitive grensesnitt.

Proplan Drag & Drop

Det kan være svært tidkrevende å legge til dokumenter og e-post til ordre. Med Proplan Drag & Drop vil du enkelt kunne koble filer, dokumenter og e-post til ordre.

Reiseregning og utlegg

Nettbasert løsning for utfylling av reiseregninger og utleggsrefusjon. registrere, håndtere og godkjenne både reiseregninger og utlegg med få tastetrykk. Vi leverer Visma.net Expense.

Kasseløsning eller nettbutikk

Har din bedrift fysiske utsalg, kan du få integrert kasseløsning med Visma ERP POS. Har du nettbutikk, er Visma Business integrert med en rekke tredjepartsløsninger.

Pakker og priser

Proplan er en Visma-sertifisert partnere. Det betyr at du er sikret rådgivningen, oppfølgingen og supporten du trenger. Våre erfarne konsulenter sørger for at du får bistand fra et solid støtteapparat både før, under og etter utrulling av løsningen.

Visma Business får du på abonnement, med full fleksibilitet og valgfrihet. Det betyr at du kun betaler for det du og din bedrift behøver – og ingenting mer. Pakkene for Visma Business ser du under. Besøk Visma sine prissider for det komplette prisbildet, inkludert funksjonalitet for alle brukere.

Finanspakken

Kr 3 140,-

per mnd
  • Inkludert 1 bruker og 1 firma

Ekstra bruker: NOK 435,-/mnd.
Ekstra firma: NOK 215,- /mnd.

Kort om Finans
Med Finans får du komplett, avansert og brukervennlig økonomisystem, som også benyttes av ledende regnskapsbyråer. Effektiv styring av hovedbok, reskontro og anleggsmidler, brutt ned på totalt 12 ansvarsenheter.

Logistikkpakken

kr 2 620,-

Per mnd
  • Inkludert 1 bruker og 1 firma

Ekstra bruker: NOK 435,-/mnd.
Ekstra firma: NOK 215,- /mnd.

Kort om Logistikk
Effektiviserer logistikkprosessene mellom virksomheten, leverandører og kunder. Du får full kontroll på lagerbeholdningen, orden i varehyllene, og mulighet for skreddersøm ved komplisert logistikk.

HVA SIER VÅRE KUNDER?