Huldt & Lillevik Ansattportal

Unngå dobbeltarbeid og feilkilder ved å la de ansatte selv fylle inn personalopplysninger, timer og fravær direkte i Ansattportal.

  • Tidsbesparende og kostnadseffektivt
  • Enkelt og brukervennlig

 Ansattportalen er spesielt egnet for bedrifter der man har manuelle timelister, geografisk spredte lokasjoner, eller klienter hos regnskapskontor som ønsker å registrere timer fravær via web.

 Fordeler for dine ansatte og din bedrift

  • Ansatte registrer timer, overtid og fravær selv.
  • Endrer selv utvalgte personopplysninger selv
  • Tilgang til lønnslipper
  • Tilgang til ansattkartotek
  • Tilgjengelig på IPAD/mobil
  • Unngår dobbeltarbeid og feilkilder
  • Varsling om transaksjoner til attestering på e-post/SMS
  • Leder har oversikt over timeforbruk på sin avdeling
  • Tett integrert med Huldt & Lillevik Lønn

 Les mer om Ansattportal på Huldt & Lillevik sine nettsider.