Proplan erfarer at kunder med supportavtale tar ut merverdien av IT-investeringene sine. Avtalen må sees på som en investering i kunnskap, mer enn en kostnad. Tid er på mange måter en egen valuta, hvordan forvalter du din?
Ni grunner til at en supportavtale er en god idè
Vi er ikke personavhengig
Dette er praktisk da du får hjelp uavhengig om folk har ferie, er i møte eller hjemme med sykt barn. Supporttjenesten vår er like god alle dager.
Alle konsulentene er senior
Et godt eksempel på dette er Gabriel. Med sine 15 års erfaring innen CRM og tekniske vet han alt som er verdt å vite, og litt til. Han er i godt selskap av Kari, Mari, Geir, Tore, Gunnar, Bjørn Roar, Eivind, Thomas, Sven og Arve som alle har 10 til 20 års erfaring.
Vår brukerundersøkelse for support har en score på 4,6%
(hvor 5 er best)
Det er vi stolte av! Dette er tall som rapporteres på månedlig.
Vi måler på behandlingstid, og ikke responstid
Det er enkelt å svare kjapt, men det er løsningen som gir verdi!
Vi løser 86,6% av alle henvendelser ila 90 minutt
Dette gjelder kunder som har supportavtale. Kunder med supportavtale blir alltid prioritert først.
”Både kundene og vi vet at det er forskjell på problemer. En lønnsansvarlig med 300 ansatte som ikke får kjørt lønn, kommer foran noen som vil lære en ny formel i et regneark. Driftskritiske problemer er alltid prioritet!
Einar NoråsKonsulent og leveransedirektør
Skjermdump er nøkkelen til raskere hjelp
Et bilde sier mer en 1000 ord, send en skjermdump og vi vil mye raskere se hva som skal til for å hjelpe deg.
Enkel tilgang på kompetanseheving
Praktisk når det lanseres nye funksjoner, eller en ønsker å ta ut bruk mye muligheter.
Ubegrenset supporttilgang til gunstig fastpris
Kontakt oss så mye du orker, uten at det koster deg en krone ekstra. I motsatt tilfelle kan det bli en økonomisk avverging å ta kontakt med support. Dette kan påvirke utbytte av IT-investeringen din.