Lesetid: 4 minutter
Slik maksimerer du verdien av IT-tjenestene dine

Proplan erfarer at kunder med supportavtale tar ut merverdien av IT-investeringene sine. Avtalen må sees på som en investering i kunnskap, mer enn en kostnad. Tid er på mange måter en egen valuta, hvordan forvalter du din?

Ni grunner til at en supportavtale er en god idè

Vi er ikke personavhengig

Dette er praktisk da du får hjelp uavhengig om folk har ferie, er i møte eller hjemme med sykt barn. Supporttjenesten vår er like god alle dager.

Alle konsulentene er senior

Et godt eksempel på dette er Gabriel. Med sine 15 års erfaring innen CRM og tekniske vet han alt som er verdt å vite, og litt til. Han er i godt selskap av Kari, Mari, Geir, Tore, Gunnar, Bjørn Roar, Eivind, Thomas, Sven og Arve som alle har 10 til 20 års erfaring.

Vår brukerundersøkelse for support har en score på 4,6%
(hvor 5 er best)

Det er vi stolte av! Dette er tall som rapporteres på månedlig.

Vi måler på behandlingstid, og ikke responstid

Det er enkelt å svare kjapt, men det er løsningen som gir verdi!

Vi løser 86,6% av alle henvendelser ila 90 minutt

Dette gjelder kunder som har supportavtale. Kunder med supportavtale blir alltid prioritert først.

Både kundene og vi vet at det er forskjell på problemer. En lønnsansvarlig med 300 ansatte som ikke får kjørt lønn, kommer foran noen som vil lære en ny formel i et regneark. Driftskritiske problemer er alltid prioritet!

Einar NoråsKonsulent og leveransedirektør

Skjermdump er nøkkelen til raskere hjelp

Et bilde sier mer en 1000 ord, send en skjermdump og vi vil mye raskere se hva som skal til for å hjelpe deg.

Enkel tilgang på kompetanseheving

Praktisk når det lanseres nye funksjoner, eller en ønsker å ta ut bruk mye muligheter.

 

Ubegrenset supporttilgang til gunstig fastpris

Kontakt oss så mye du orker, uten at det koster deg en krone ekstra. I motsatt tilfelle kan det bli en økonomisk avverging å ta kontakt med support. Dette kan påvirke utbytte av IT-investeringen din.

 

1500
kunder med supportavtale
90
gjennomsnittlig responstid

Er du interessert i en supportavtale?

Terskelen er liten for å legge igjen kontaktinfo, men verdiskapingen kan være stor.

[contact-form-7 id=»2363″]