Om support

Proplans supportdesk er bemannet av  topp kvalifiserte konsulenter, og avhengig av pågangen kan det sitte opptil 10 supportvakter som har som eneste oppgave å behandle kundehenvendelser.  På vår KundeWeb kan du registrere supportsaker på store og små spørsmål eller bestille vanlig konsulentbistand. KundeWeb gir deg også mulighet til å følge status på aktive saker eller slå opp på tidligere løste saker.

For de som ikke har anledning til å bruke vår KundeWeb, er det sekundært mulig å sende inn saker per e-post eller telefon.

Glemt Passord? Få tilsendt nytt passord. 

Ny bruker? Bestill brukernavn og passord!  

Supportavtale:

For å ta ut merverdien i systemene anbefaler vi alle kunder å tegne supportavtale. Avtalen sikrer at du får prioritert og hurtig bistand når du har saker som du vil diskutere med en fagkonsulent. Vi har ingen begrensning på antall henvendelser for avtalekunder. Dette sikrer deg full kostnadskontroll og du kan stille både mulige og umulige spørsmål uten at kostnaden går opp. Tvert imot blir avtalen billigere jo flere spørsmål du stiller! Vår erfaring er at kunder med supportavtale tar ut merverdier i sine IT investeringer.

Les mer her: Hjelpen er nær med Proplan Support

Åpningstider Support:

Mandag: 09:00-15:30
Tirsdag - Fredag: 08:00-15:30

 

Priser:

Kontakt en av våre selgere for et konkurransedyktig tilbud på supportavtale for dine produkter. Supportalen gir deg et fritt antall henvendelser pr. måned til en fast avtalt pris, og du vil ha første prioritet i behandlingskøen.

Kunder uten supportavtale betaler pr. sak som de melder inn til support.

Hjelp!

Hvordan registrere på KundeWEB? Les veiledning.

Glemt Passord? Få tilsendt nytt passord.

Ny bruker? Bestill brukernavn og passord!