Man: 09 – 15:30
Tirs – fre: 08 – 15:30

Om support

For å kunne hjelpe deg mest effektivt, ønsker vi flest mulig henvendelser digitalt. Vi oppfordrer derfor kundene våre til å benytte epost eller kundeweb ved supportsaker. Vår support og kundesenteret er bemannet alle hverdager, hele året. Unntaket er røde dager, samt onsdag før skjærtorsdag, jul – og nyttårsaften.

Med supportavtale

En supportavtale sikrer deg første prioritet i køen, og full kostnadskontroll. det er ingen begrensinger på antall spørsmål, noe som gjør at du får rask hjelp når du vil prate med en fagkonsulent. vår erfaring er at kunder med supportavtale får god valuta for pengene. Dette da de kan stille fritt antall spørsmål til våre konsulenter, noe som sikrer en god læringskurve hos kunden.

Uten supportavtale

Kunder uten supportavtale faktureres per påbegynte 15 minutter. Per sak.

Er du ny bruker
av kundeportal?

Bestill ny bruker