Slik registrerer du en ny sak på kundeweb

    1. Gå til vår supportside.
    2. Klikk på «Til Kundeweb». Følgende bilde kommer opp:
    3. Skriv inn Brukernummeret som du har mottatt (NB! Har du ikke brukernummer og passord? Klikk her)
    4. Skriv inn passordet du har laget.
    5. Klikk på Logg inn. Du kommer da inn i hovedbildet:

Ønsker du å registrere en ny sak?

Velg «Be om supporthjelp» for å sende inn spørsmål eller sak til vårt supportteam.

Ønsker du at en konsulent skal avtale tid for gjennomgang av et produkt, funksjon, oppsett eller lignende, velger du «Bestille konsulent».

Vil du bestille installasjon, oppgradering eller andre tekniske oppdrag, velg «Bestille teknisk konsulent»

Slik ser saksbildet for «Support» ut:

  1. Skriv inn en forklarende overskrift i feltet «Saksbeskrivelse (emne)».
  2. I selskaper med flere datterselskap kan du ha muligheten for å melde inn saker på andre selskaper. Trykk på «X» og deretter på lupen for å se hvilke selskap som er tilgjengelig.
  3. Velg hvilket program henvendelsen gjelder.
  4. Hvis noen skal motta kopi av saksinformasjonen på e-post, kan du legge inn e-postadressene under «Kopi av saksinformasjon». Skal du legge inn flere e-postadresser må du legge inn ; (semikolon) mellom hver e-postadresse.
  5. Skriv inn utfyllende saksinformasjon i feltet nederst. Her kan du også legge til bilder.
  6. Ønsker du å legge ved en fil klikker du på knappen «Legg ved» og følger instruksjonene på skjermen.
  7. Klikk på Send-knappen når du er klar.
  8. Saken vil dukke opp under «Åpne saker», og du vil bli kontaktet av en konsulent i løpet av kort tid. Du vil også automatisk motta en kvittering på e-postadressen som er registrert mot din bruker.

Ønsker du å søke etter saker?

  1. Klikk på menyen oppe til venstre:
  2. Under «Saksoversikt» kan du se «Min organisasjons saker»:
  3. Under menyen har du også mulighet for å søke etter saker. Klikk på «Søk etter saker», deretter på «Filter» for å få frem feltene du kan søke på. Skriv for eksempel inn saksnummeret som du har mottatt på e-post og klikk «Søk».

Har du spørsmål til tjenesten ta kontakt med kundesenter på telefon 815 00 715.