Hvordan registrere en sak på KundeWEB?

Hvordan registrere en sak på KundeWEB?
1. Gå inn på hjemmesidene våre www.proplan.no
2. Klikk på Support
3. Klikk på KundeWEB. Følgende bilde kommer opp:

 

1. Skriv inn Brukernummeret som du har mottatt (nb! har du ikke brukernummer og passord? se kontaktskjema på toppen av siden)
2. Samt passordet du har laget.
3. Klikk på Logg inn. Slik ser hovedbildet ut:

 

Velg for eksempel Be om Support Hjelp for å sende inn spørsmål eller sak til vårt supportteam.
Ønsker du å at en konsulent skal avtale tid for gjennomgang av et produkt, funksjon, oppsett osv velger du Bestille Konsulent .
Ønsker du å bestille installasjon, oppgradering eller andre tekniske oppdrag, velg Bestille Teknisk Konsulent

Slik ser sakbildet for «Support» ut:

1. Skriv inn en forklarende overskrift i feltet Saksbeskrivelse (emne)
2. I selskaper med flere datterselskap kan du ha muligheten for å melde inn saker på andre selskaper. Trykk på X og deretter på Lupen for å se hvilke selskaper som er tilgjengelig
3. Velg hvilket Program henvendelsen gjelder
4. Hvis noen skal motta kopi saksinformasjonen på e-post, kan du legge inn e-postadressene under Kopi av saksinformasjon. Skal du legge inn flere e-postadresser må du legge inn ; (semikolon) mellom hver e-postadresse.
5. Skriv inn utfyllende saksinformasjon i feltet nederst, her kan du legge til bilder.
6. Ønsker du å legge ved en fil klikker du på knappen Legg ved, følg instruksjonene på skjermen
7. Klikk på Send knappen, for å lagre og sende saken.
8. Saken vil da dukke opp under Åpne saker, og du vil bli kontakte av en konsulent så fort det lar seg gjøre. Du vil også automatisk motta en kvittering på e-postadressen som er registrert mot din bruker.

Har du spørsmål til tjenesten ta kontakt med kundesenter på telefon 815 00 715.