Man: 09 – 15:30
Tirs – fre: 08 – 15:30

Om support

For å kunne hjelpe deg mest effektivt, ønsker vi flest mulig henvendelser digitalt. Vi oppfordrer derfor kundene våre til å benytte epost eller kundeweb ved supportsaker. Vår support og kundesenteret er bemannet alle hverdager, hele året. Unntaket er røde dager, samt onsdag før skjærtorsdag, jul – og nyttårsaften.

Meld inn sak
per epost

Meld inn sak
via kundeportal

TIL KUNDEPORTAL

Fire gode tips

#1 Vær tydelig i emnefeltet
#2 Skriv utfyllende informasjon

#3 Velg riktig produkt i nedtrekksmenyen
#4 Legg ved skjermbilde. Da kan vi enkelt se hva du ser

Proplan får nytt sakssystem 1. september 2021

Vi i Proplan går over til nytt sakssystem fra 01.september 2021. For deg som bruker av våre support- og konsulenttjenester, betyr dette ny epostadresse for å opprette sak: sak@proplan.no. Dagens Kundeweb erstattes med ny portal (link, når den er klar). Vi sender ut påloggingsinformasjon til den nye portalen fortløpende til aktive brukere av denne tjenesten. Link til gammel kundeweb (kun oppslag av tidligere registrerte saker).

Med supportavtale

En supportavtale sikrer deg første prioritet i køen, og full kostnadskontroll. det er ingen begrensinger på antall spørsmål, noe som gjør at du får rask hjelp når du vil prate med en fagkonsulent. vår erfaring er at kunder med supportavtale får god valuta for pengene. Dette da de kan stille fritt antall spørsmål til våre konsulenter, noe som sikrer en god læringskurve hos kunden.

Uten supportavtale

Kunder uten supportavtale faktureres per påbegynte 15 minutter. Per sak.

Er du ny bruker
av kundeportal?

Bestill ny bruker