Support

Er det noe du trenger hjelp til? Det er derfor vi er her.
Vår support er åpen mandag kl. 09.00-15.30 og tirsdag - fredag kl. 08.00-15.30.

Meld inn sak via e-post

sak@proplan.no

Meld inn sak via kundeportal

Kundeportal Bestill ny bruker

TeamViewer/fjernhjelp

For å kunne hjelpe deg mest mulig effektivt, ønsker vi henvendelser digitalt. Send gjerne e-post til sak@proplan.no der du forklarer hva du trenger hjelp til og lim inn skjermbilder om du har.

Har du utfordringer med Proplan Time på mobil anbefaler vi at du tar en titt her.

Bilde av blid dame som sitter og jobber på kontoret sitt.

Hva skjer når du melder inn en sak til oss?

Når en sak kommer inn i kundesystemet vårt blir det opprettet enten en supportsak eller et konsulentoppdrag. Hvis du har supportavtale* prioriteres du i køen.

Illustrasjon av hvordan Proplan support fungerer fra du sender inn sak via e-post eller telefon til den er løst

Hva er forskjellen på en supportsak og et konsulentoppdrag?

Supportsak (legevakten 🏥)
  • En supportsak er problemer som lar seg løse relativt raskt (+/- 30 minutter)
  • Vi setter sakene i kø, der våre supportvakter løser sakene fortløpende, så raskt de bare kan
  • Gjennomsnittlig tid fra vi har mottatt saken til den er løst er ca. 2 timer
Konsulentoppdrag (fastlegen 👩‍⚕️)
  • En sak som er mer omfattende, utfordrende eller krever lenger tid enn 30 minutter
  • Når en konsulent får en slik sak, blir du kontaktet for å avtale tid som passer til å se på saken. Normalt hører du fra oss innen 8 arbeidstimer
  • Ønsker du at det er din «faste konsulent» som skal ha saken, gir du beskjed om det i henvendelsen din
113 (ambulansen 🚑)
  • Noen ganger er det fullstendig krise og du trenger øyeblikkelig hjelp. Da ringer du Key Account Manager, Regiondirektør eller Kundesenteret vårt på telefon 815 00 715, så vil de gjøre alt de kan for at du skal få hjelp så hurtig som mulig.
Må jeg ha supportavtale?

*Fordelen med supportavtale er at du til en fast avtalt pris kan be om hjelp når du har behov og du har prioritet i supportkøen. Vi ser at kunder som har supportavtale, klarer å nyttiggjøre seg bedre av systemene sine og har de mest fornøyde brukerne.

Om du ikke ønsker supportavtale, hjelper vi deg selvfølgelig uansett! Da betaler du per påbegynte 15 minutter.

Vi er nysgjerrige - er du fornøyd med hjelpen du fikk?

Vi lever av tilbakemeldinger og håper du tar deg tid til å gi oss en score på undersøkelsen som vi sender ut etter at en sak er avsluttet. Dersom du ikke kan gi oss 9 eller 10, vil vi veldig gjerne vite hva som skal til for å få full pott og håper du tar deg tid til å gi en skriftlig tilbakemelding til oss. Som Morten fra B. Braun Medical:

Raske svar, på en måte som vi forstår og lærer av. Trenger ikke å vente veldig lenge på assistanse. Det er veldig bra.

Bilde av grønn firkant med bokstavene B Braun i hvitt
Morten Jensen
Financial Controller i B. Braun Medical AS

Er noe uklart med fakturaen fra oss?

Har du spørsmål eller innsigelser til fakturaen fra oss, så ønsker vi at du sender en e-post til faktura@proplan.no. Da kommer du rett til økonomiavdelingen vår og de kan hjelpe med alle de avklaringene du trenger.

Kan vi hjelpe deg med noe mer?

Alle kundene våre har en egen Key Account Manager. Det er din hjelper når du lurer på nye muligheter og umuligheter som du gjerne skulle ha fått vurdert, eller kanskje du bare trenger å endre på en lisens. Om du ikke har snakket med oss på en stund, vil din KAM ta kontakt med deg for å høre hvordan det går og om hvilke planer du har fremover. Du kan også sende inn skjemaet under, så hører du fra oss.

Vil du vite mer? Send inn skjemaet så tar vi kontakt!

Du kan også ringe eller sende oss en e-post