Man: 09 – 15:30
Tirs – fre: 08 – 15:30

Om support

For å kunne hjelpe deg mest effektivt, ønsker vi flest mulig henvendelser digitalt. Vi oppfordrer derfor kundene våre til å benytte epost eller kundeweb ved supportsaker.
Vår support er bemannet alle hverdager, hele året. Unntaket er røde dager, samt onsdag før skjærtorsdag, jul – og nyttårsaften.

Meld inn sak
per epost

Meld inn sak
via kundeweb

TIL KUNDEWEB

Fire gode tips

#1 Vær tydelig i emnefeltet
#2 Skriv utfyllende informasjon

#3 Velg riktig produkt i nedtrekksmenyen
#4 Legg ved skjermbilde. Da kan vi enkelt se hva du ser

Slik registrer du en sak

Benytt vår kundeweb til å stille store eller små spørsmål. Her kan du også følge status på aktive saker, samt slå opp i gammel historikk. Skal du registrere din første sak og lurer på hvordan du går frem? Sjekk ut vår veiledning som du finner her.

Med supportavtale 


En supportavtale sikrer deg første prioritet i køen, og full kostnadskontroll. Det er ingen begrensinger på antall spørsmål, noe som gjør at du kan rask hjelp når du vil prate med en fagkonsulent. Vår erfaring er at kunder med supportavtale får god valuta for pengene. Dette da de kan stille fritt antall spørsmål til våre konsulenter, noe som sikrer en god læringskurve hos kunden.

Uten supportavtale

Kunder uten supportavtale faktureres per påbegynte 15 minutter. Per sak.

Til kundeweb

LINK TIL KUNDWEB

Er du ny bruker
av kundeweb?

Bestill ny bruker

Glemt passord
til kundeweb?

Lag nytt passord