Vi er veldig godt fornøyd med siste supportoppdrag. Supportkonsulenten gjorde en kjempejobb. Han er dyktig og har gitt oss tilbakemeldinger om status hele tiden.
Man: 09 – 15:30
Om support
For å kunne hjelpe deg mest effektivt, ønsker vi flest mulig henvendelser digitalt. Vi oppfordrer derfor kundene våre til å benytte epost eller kundeweb ved supportsaker. Vår support og kundesenteret er bemannet alle hverdager, hele året. Unntaket er røde dager, samt onsdag før skjærtorsdag, jul – og nyttårsaften.
Fire gode tips
#1 Vær tydelig i emnefeltet
#2 Skriv utfyllende informasjon
#3 Velg riktig produkt i nedtrekksmenyen
#4 Legg ved skjermbilde. Da kan vi enkelt se hva du ser
Slik registrer du en sak
Benytt vår kundeweb til å stille store eller små spørsmål. Her kan du også følge status på aktive saker, samt slå opp i gammel historikk. Skal du registrere din første sak og lurer på hvordan du går frem? Sjekk ut vår veiledning som du finner her.
Med supportavtale
En supportavtale sikrer deg første prioritet i køen, og full kostnadskontroll. Det er ingen begrensinger på antall spørsmål, noe som gjør at du kan rask hjelp når du vil prate med en fagkonsulent. Vår erfaring er at kunder med supportavtale får god valuta for pengene. Dette da de kan stille fritt antall spørsmål til våre konsulenter, noe som sikrer en god læringskurve hos kunden.
Uten supportavtale
Kunder uten supportavtale faktureres per påbegynte 15 minutter. Per sak.