Står du fast, er det noe du lurer på eller er behøver du gode råd? For å sikre en raskest mulig behandling av din sak, ønsker vi at du bruker hurtiglinken til vår KundeWeb eller e-post. Dette gir deg også mulighet til å følge status på de aktive sakene dere har, i tillegg til å slå opp på tidligere løste saker.

Meld inn ny sak via e-post

Send e-post

Meld inn ny sak via KundeWeb

Gå til KundeWeb

Om support

Proplans supportdesk er bemannet av topp kvalifiserte konsulenter, og avhengig av pågangen kan det sitte opptil 10 supportvakter som har som eneste oppgave å behandle kundehenvendelser. På vår KundeWeb kan du registrere supportsaker på store og små spørsmål eller bestille vanlig konsulentbistand. KundeWeb gir deg også mulighet til å følge status på aktive saker eller slå opp på tidligere løste saker.

For de som ikke har anledning til å bruke vår KundeWeb, er det sekundært mulig å sende inn saker per e-post eller telefon.

Glemt Passord? Få tilsendt nytt passord.

Ny bruker? Bestill brukernavn og passord!

Supportavtale

For å ta ut merverdien i systemene anbefaler vi alle kunder å tegne supportavtale. Avtalen sikrer at du får prioritert og hurtig bistand når du har saker som du vil diskutere med en fagkonsulent. Vi har ingen begrensning på antall henvendelser for avtalekunder. Dette sikrer deg full kostnadskontroll og du kan stille både mulige og umulige spørsmål uten at kostnaden går opp. Tvert imot blir avtalen billigere jo flere spørsmål du stiller! Vår erfaring er at kunder med supportavtale tar ut merverdier i sine IT investeringer.

Åpningstider Support:

Mandag: 09:00-15:30

Tirsdag – Fredag: 08:00-15:30

Priser:

Kontakt en av våre selgere for et konkurransedyktig tilbud på supportavtale for dine produkter. Supportalen gir deg et fritt antall henvendelser pr. måned til en fast avtalt pris, og du vil ha første prioritet i behandlingskøen.

Kunder uten supportavtale betaler pr. sak som de melder inn til support.

Hjelp!

Hvordan registrere på KundeWEB? Les veiledning.

Glemt Passord? Få tilsendt nytt passord.

Ny bruker? Bestill brukernavn og passord!

Spørsmål om GDPR og personvern?

Les mer om GDPR

GDPR

Les mer om Personvern

Personvern

Vi bruker Proplan’s support pga rask tilbakemelding og dyktige og imøtekommende konsulenter.

Evelyn SørenesKomplett Regnskap AS

Vi har supportavtale med Proplan, og er godt fornøyd med hjelpen vi får fra dem!

Eva Mari BreenNor-Way Bussekspress

Jeg er veldig fornøyd med hjelpen jeg får fra support. Rask respons fra blide og hjelpsomme konsulenter.

Marita OlderkjærFrøiland Bygg AS

Alltid kjappe tilbakemeldinger - imøtekommende konsulenter, som løser de fleste problemstillinger

Mona LindstrømNovaform AS

Som bruker av Proplan Tiltaksarrangør får jeg ved henvendelse til support alltid rask og god hjelp. De er faglig dyktige, imøtekommende, og alltid behjelpelige med å finne gode løsninger.

Bente BorgFønix AS

Løsningen dekker våre behov. Dessuten har vi et langt og godt forhold til Proplan som leverandør av blant annet økonomi- og lønnsystemet vårt. Vi vet hva Proplan står for og velger dem som partner.

Hanne Mossige RobertsenSAR AS

Vi er veldig fornøyd med god hjelp og kort responstid på Proplan sin support! Dyktige mennesker.

Linn SchjelderupHoist Energy Norge AS

På support får vi alltid hjelp av dyktige konsulenter som ringer oss raskt tilbake.

Kari Horpestad HodneJadarhus AS

Vi er veldig godt fornøyd med siste supportoppdrag. Supportkonsulenten gjorde en kjempejobb. Han er dyktig og har gitt oss tilbakemeldinger om status hele tiden.

Synnøve EngumAccelerator AS

På support møter jeg alltid hyggelige og dyktige personer som gir meg raske tilbakemeldinger mine henvendelser enten via telefon eller mail.

Heidi K. Malcolmifokus AS

Kontakt oss

Ta kontakt dersom du har noen spørsmål

Kontakt oss