Supportavtale: årets smarteste investering?

By 23/01/2020 Blogg
3 minutter

Har du tenkt over hvor mye tid dere bruker på å vente på tilbakemeldinger relatert til den administrative programvaren deres? Hvem spør du om en feilmelding, og fakturaen som ikke lar seg sende? Frustrasjonen bygger seg opp, og det gode humøret du startet dagen med er borte. Kan en supportavtale være løsningen?

Nedetid: hva koster det egentlig?
Visste du at Proplan tilbyr supportavtale på de aller fleste produktene til Visma? Og at kundesenteret vårt over tid leverer høy kvalitet og lav behandlingstid?

Syv grunner til at en supportavtale fra Proplan kan være årets smarteste investering:

Vi er ikke personavhengig

Dette er praktisk da du får hjelp uavhengig om folk har ferie, er i møte, eller hjemme med sykt barn. Supporttjenesten vår er like god alle dager i året.

Alle konsulentene er senior

Et godt eksempel på dette er Gabriel. Med sine 15 års erfaring innen CRM og teknisk vet han alt som er verdt å vite, og litt til. Han er i godt selskap med Tina, Mari, Geir, Tore, Gunnar, Bjørn Roar, Eivind, Thomas, Sven og Arve, som alle har 10-20 års erfaring.

Vår brukerundersøkelse for support har en score på 4,6 (hvor 5 er best)

Det er vi stolte av! Dette er tall som rapporteres på månedlig.

Vi måler på løsningstid, og ikke responstid

Det er enkelt å ha en rask respons, men det er tiden til du har fått en løsningen som gir verdi!

Vi løser 86,6% av alle henvendelser ila 90 minutt

Dette gjelder kunder som har supportavtale. Kunder med supportavtale blir alltid prioritert først.

Enkel tilgang på kompetanseheving

Praktisk når det lanseres nye funksjoner, eller en ønsker å ta i bruk mye muligheter.

Ubegrenset supporttilgang til gunstig fastpris

Kontakt oss så mye du orker, uten at det koster deg en krone ekstra.

Både kundene og vi vet at det er forskjell på problemer. En lønnsansvarlig med 25 ansatte som ikke får kjørt lønn, kommer foran noen som vil lære en ny formel i et regneark. Driftskritiske problemer er alltid en prioritet!

Einar NonåsKonsulent- og leveransedirektør

Vi har 1500 fornøyde supportkunder og 90 minutters gjennomsnittlig løsningstid.

Hva kan vi hjelpe dere med?

Jeg vil ha supportavtale