Lesetid: 2 minutter

Summen av brukervennlighet, funksjonalitet og kundereferanser gjorde at Oslokollega gikk for Proplan Tiltak. Vi får satt opp systemet slik at det passer oss, vi får god oppfølging, kjappe tilbakemeldinger og utmerket support. Brukerne er fornøyde, hva mer trenger vi da? Vi får akkurat den løsningen vi har behov for, og da ble valget enkelt.

Oslokollega valgte Proplan Tiltak

Oslokollega AS er resultatet av en fusjon mellom Itas Amb AS og Ilas AS. Fra juni 2017 ble fusjonen gjennomført, og Oslokollega var et faktum. Sammen har de over 100 års erfaring og er en betydelig aktør innen arbeidsmarkedsinkludering/attføringstjenester.

Ved fusjonering er det mange viktige ting som skal tas hensyn til. Lage felles rutiner, prosesser og ikke minst, jobbe med felles systemer. De måtte nå ta valget om hvilket system de skulle satse videre på.

Den endelige beslutningen ble basert på flere faktorer. Etter en demonstrasjon med hver av programvareleverandørene, hvor deltakere fra hvert av brukernivåene i systemet var tilstede, falt valget til slutt på Proplan Tiltak. Det vi liker med Proplan Tiltak er hvor brukervennlig det er. Det er svært logisk oppbygget og det er lett å forstå hvordan det fungerer. Proplan Tiltak er et rendyrket system, og det er veldig godt tilpasset vårt arbeidsområde.

«Etter presentasjonen satt vi alle med stjerner i øyene. Vi var imponert.»

Birgit SkageInntaks- og logistikkansvarlig i Oslokollega

Det som skilte systemene spesielt fra hverandre var muligheten til å tilpasse selv. I Proplan Tiltak kan vi selv bestemme hvordan vi vil ha «alt». Vi kan opprette egne maler, egne rapporter, vi har tilgang til å redigere, tilgang til å justere etter ønsker. Brukerne kommer med forslag og ideer, og vi kan enkelt gjennomføre det. Dette er en viktig faktor for oss og det betydde mye for at vi valgte Proplan Tiltak.